HTML

Írományok gyűjteménye

Tollamból talán - ha máséből folyik is - cseppenhet arany

Riposztok

  • rattacha: Nem lehettem... (2014.10.22. 18:10) Algernon
  • Attila Kovács 235: Nagyon szép lett ez, kommentre bíró sorok.... Kösz, elbúcsúzok... (2014.06.05. 09:52) Jelöletlen
  • Wintersunset: Ez a haikud nagyon sokat jelent számomra. Sajnos. A végtelen miatt. (2010.11.24. 22:46) Viszony
  • Wintersunset: A Tél gyönyörű. (2010.11.24. 22:43) Pályázati anyag
  • rattacha: @~ Anathema4ever ~: Örülök, hogy elérte célját. (2010.09.23. 07:49) Élet

Nyom

2014.04.04. 08:29 rattacha

Nyom vagyok, fekszem a zöld fű közt vadon
míg eső jön és elnyom szülőföldem, a gyom.

Nyom vagyok, üres, hiánya annak mi körbevesz
míg a nap melegén feltörő fű újra eltemet.

Nyom vagyok, csepp gödör, sima és lapos
lábad ha lép, csak én rajtam tapos

Nyom vagyok, véred szagába akaszkodó farkasoknak
egyedül én mutatatok utat.

Nyom vagyok, itthagytál engem a földön
de életed illatát, míg vagyok, őrzöm.

Kezdettől fogva nem vagyok más, emlék
ha nem lennél a világon - én sem lennék.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://rattachaiku.blog.hu/api/trackback/id/tr715901704

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása